Wednesday, May 16, 2012

What a sad and happy day........at Manchester

It was the most dramatic football match ever ...After the matches were over .. I am asking whether is this a pre-written football drama....  or what....
How could it be ended this way?
2 goals in last few minutes..
I am talking about the recent English Premier League Title chase matches (Manchester United vs Sunderland and Manchester City vs QPR).
Maybe you are wondering what am I talking aboout.... if you are not a kaki bola... (lol)

I am a football fan alright.. but not favour in both teams...
So I don't feel the pressure and tension on the games ....
It is really funny to see both team's reactions when they got to know each other score......
Well football is round .. anything could happen....

If you miss it then you could check this out.... most dramatic football match
Next stop .. Euro 2012 ..........

31 comments:

  1. I used to be a foot ball fan when I was in my teens but now I am a FOOD BALL fan. LOL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha!! i like that!! FOOD BALL fans~~ i'm one too!! :D

      Delete
    2. LOL .. every one is a FOOD ball fan le...

      Delete
  2. I thought TVB has dramas, football match also has dramas ah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, not only TVB lah, drama can happen anywhere also~~

      Delete
    2. u never know huh...
      they won the match but lost the cup ...

      Delete
  3. you've already mentioned "It was the most dramatic football match ever", sure we know what you are talking about~~

    ReplyDelete
  4. drama can happen anywhere lah, and like you said the ball is round and anything can happen right??

    ReplyDelete
    Replies
    1. until it is so round ...
      miracle do happen ..

      Delete
  5. Mancini rocks! :) Did you see Mancini running across the field with the Italian flag? :) hehehe :) by the way, head on down to Spasso Milano at level 6 Pavilion for a feel good tiramisu. Bangsar Babe did a really good review on this restaurant, go check it out!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. I have an italian boss ..
      when he start scolding at the players and I know what he is actually scolding.. LOL..
      I tried the spasso milano.. yup I love the tiramisu .. not so sweet and the the alchohol is just nice..

      Delete
  6. Not interested in cheering for a bunch of guys who chase after a ball.

    No comment here :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.... same like my wife ..
      only like FOOD ball .. hahaha

      Delete
  7. Not a fan of football at all.. But know about this Euro cup, astro is counting down the days, LOL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hie new mummy .. so nice of you drop by..
      i thought u still resting...
      too bad u r not a fan .. if not then you can rest and watch Euro cup .. lol

      Delete
  8. I know too many football fans, but I just don't get it... :-)

    ReplyDelete
  9. My father was sad. He's MU fan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol. at least your dad is happy for 90 mins ..

      Delete
  10. LOL!!! Not into football. It's all rigged, anyway - the happiest people would be the bookies...running all the way to the bank!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think so...
      Then somemore Euro is coming.. sure they will be the happiest man...
      so teh morale of the story is always go for underdog....

      Delete
  11. heheh, luckily i'm not a football fan. otherwise the stress and tension and suspense might cause my blood pressure to increase :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo .. u miss out a lot le..
      if you r a fan.. then you will drink wine and watch football.. nice...

      Delete
  12. the ball is round, anything can happen

    ReplyDelete
  13. hmm.. I only support Real Madrid but they play in the La Liga, so I don't follow the English premier league! :P

    ReplyDelete
  14. I heard abt the dramatic story..it was exciting enough to listen to it. Just when MU's fan thought they have won it again.

    I wonder what are the odds of the bookies, will find out when William Hill and Ladbrokes announced their results.

    ReplyDelete
  15. My other half is a die hard MU fan and until today, he is still depressed over the game.

    ReplyDelete
  16. wow.. you will be going Europe soon? @.@ ~

    ReplyDelete
  17. neither me nor me hubby is kaki bola so totally not aware of what u talking about :P

    ReplyDelete
  18. I am food ball fan but not a football fan, hehehe ..

    ReplyDelete
  19. Still hurting from the that last minute goal.

    United fan,
    Project Rojak Talk

    ReplyDelete